Alla inlägg under december 2014

Av Ida Sandström - 11 december 2014 22:37

Har precis krypit ner i sängen till Top Gun, Aston gör mig sällskap i fotänden :)
Var in till stan och åt middag med Lina tidigare ikväll och nu innan jag la mig gjorde jag en "7 minutes woorkout" som jag har på telefonen. Blev lite varmt ändå så tänkte göra det till en rutin på morgon och kväll, eftersom den är över så snabbt så hinner man ju innan jobbet även om man börjar tidigt (man ska bara hitta motivationen ;)). Appen håller räkning själv och säger vad man ska göra för övning, dessutom kan jag välja å höra om allt en eller flera gånger för en längre träning.
Får se om jag klarar å hålla i bara ;)

Av Ida Sandström - 5 december 2014 22:52

Igår hade jag kunnat skriva ett inlägg om ett bra preparelopp för Listas som också innebar en hygglig placering och att det var värt en tripp till Gävle. Istället blev vi diskade för passgång och pengar å poäng flyger all världens väg. Packa ihop å dra hem fortast möjligt..

Sen kom denna eftermiddag och ett montékvalade med My Golden och vände på steken. En bra sluttid (20,7 i december) och en riktigt bra slutvarvstid på 17,4 känns lovande ! Jag var nöjd, Wall var nöjd och Golden såg nöjd ut hon med :) nu ska vi leta lopp framåt januari och hoppas det känns lika bra då :)

Tur Wall har hästägarfärger då jag insåg vid tolvtiden idag att mina montékläder ligger uppe i Rättvik :o tur oxå att snälla Therese Boström kunde låna ut sina montébrallor :)

Av Ida Sandström - 3 december 2014 10:47

Efter att ha gjort ladugården imorse sitter jag nu med min frukost som förhoppningsvis gör mig lite friskare;
Keso och avokado
Apelsin
Varmt citronvatten

Dessutom är det gott, även om jag har grimaserat en del pga citronen ;)

Av Ida Sandström - 2 december 2014 22:21

Har blivit anfallen av en förkylning, igen :( lyckades kuva en förra veckan men den bröt ut nu istället.
Så idag har jag hällt i mig flertalet koppar "snuskblandning"(se bild), honungste och ingefärsvatten, dessutom har jag ätit en hel del apelsiner. Nån som listat ut att jag verkligen inte gillar att vara sjuk än ?

Den smakar så tårarna kryper fram ibland :o


Anyhow, i söndag firade vi min näst äldsta bror på hans födelsedag och vår present var nytt tävlingsset med selunderlägg, hätta och broderad brösta i stallets färger :) jag är faktisk riktigt nöjd över presenten och det tror jag han blev med !
Blir invigning (hoppas jag) av grejerna på torsdag när jag ska köra en av hans pållar på Gävle.

Nu ska jag krypa ner och få lite sömn, see ya !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards