Alla inlägg den 4 september 2015

Av Ida Sandström - 4 september 2015 07:13

Ni har hört det förr; ursäkta för dålig uppdatering, jag ska bättra mig, bla bla bla... Vi gör så här istäklet, nu kommer ett inlägg, det BORDE inte ta en evighet tills nästa dyker upp men det är något framtiden får utvisa ;)

Just nu sitter jag på en buss tillsammans med Fricks Dalatalanger påväg till Forus travbana i Norge ! Imorgon väntas kusk-/ryttarmatch och jag både kör och rider. Kört i Norge har jag gjort förut men att rida ska bli spännande (läs: liiite läskigt). Helt nya hästar, nytt språk och ingen pisk att korrigera med (jag tänker mest på ridningen här när man sitter med korta läder och inte kan göra så mycket om hästen springer åt fel håll). Detta är revanschen då norskarna var hos oss på Romme i början av augusti, då körde jag bara och det slutade med en härlig tredjeplats bakom Stig One !:D hoppad alla håller tummarna för det svenska laget i helgen !

Och till sist är jag på sponsorjakt. Det kostar att vilja ligga på topp och det skulle vara fantastisk att få ett samarbete med någon som vill satsa på en relativt ny aktör innom sporten :) dessutom börjat min kördress nötas rejält och är i behov att bytas ut..


Dåså, nu ska jag plugga och sova lite. That's right, jag har börjat plugga oxå ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards